20 februari 2008

Inredningsarkitekt

Jag drömmer om att komma in på Konstfack! HDK skulle inte heller vara så tokigt! Intagningen till dessa två är inte som till vilka högskolor som helst. Här snackar vi arbetsprov, arbetsuppgifter och intervjuver. Det är inte precis många av alla som söker som kommer in. 15 elever tas in per år per skola.


I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malin,
Du undrade i min blogg om jag kunde hjälpa dig och tala om hur man lägger in en egen bakgrund i bloggen.
Ger dig här en länk till en mycket bra blogg som har olika tips om detta.

http://www.designadinblogg.se/1192923276_guide__lgga_in_bakgru.html

Nu är nog tipsen i denna blogg gjorda för Blogg.se, där jag har min blogg.
Men kanske du har nytta av dessa tips ändå.

Tyvärr är jag själv inte så bra på att förklara dessa saker då jag själv är nybörjare.
Kram

Anonym sa...

Hej igen,
hela länken kom tydligen inte med i mitt inlägg här ovanför,
Så jag skickar länken till första sidan av denna Blogg.
http://www.designadinblogg.se/

Men kanske det finns hjälpsidor speciellt för Blogger-bloggar också på nätet.

Anonym sa...

sök! klart du ska söka! jag håller själv på med arbetsprover till konsfacks grafiska utbildning, man tvivlar på sig själv konstant, en hoppet och drömmen finns ju alltid där, så sök för tusen. kanske kommer du in!! lycka till! kram åsa h.