13 februari 2008

Prosit

Åhh, det är ingen som kommenterar mina inlägg längre. Typiskt! Jag vill ju veta vilka som läser! Jag har ju iallafall närmare 200 sidvisningar, så några är ni väl som läser? :)

Imorgon ska jag jobba på Kung Karl först, o sen på Kungsörstorp. Just nu känns det tokkasst, för jag mår jättedåligt. Har ont i halsen o jag bara nyser o måste snyta mig hela tiden. Tror dessutom att jag har feber. Eller, jag hade 37,7, fast det var efter att jag tagit en alvedon. Så nu är det ändå lite bättre. Jag hatar att vara sjuk. Det är verkligen inte min grej att vara alldelles röd runt näsan för att jag snytit sönder den! Jag diggar inte det!
Hoppas att jag blir frisk till helgen så jag kan göra allt roligt som jag vill, nu när jag väl är ledig :) Eller.. jag ska jobba frukost på lördag o sen ska jag på möte efter det.. men tyyyyp ledig!

1 kommentar:

Resistansen sa...

Jag läser iallafall!
Hur kollar man sidvisningar?

puss!