15 februari 2008

Högskoleprov

Nu har jag anmält mig till högskoleprovet :) Lördagen den 5 april är det. Sista anmälningsdag idag, så missa inte det om ni tänkte göra det! Jag ska göra i Eskilstuna om det är någon som vill joina mig ;) Tur att Cissi var här o fick mig o gå in på Aftonbladet så jag såg att det var sista anmälningsdag idag. Haha, jag trodde typ det var lugnt, för jag visste att det var någon gång i april...

Snart ska jag iväg till Maistro och mysa med tjejerna. Käka lite :) Har grundat med några mackor och varm O'boy :) Försöker bli av min jävla förkylning, men det går inte precis super. Har druckit ett glas vatten med två c-vitamintabletter, så jag hoppas att dom har ihjäl förkylningsbakterierna snart!

Cissi och jag har varit på JEMP-guld idag och tittat. Jag har inte varit där förrut, men jag tyckte det var jättekul :) Cissi köpte ett jättefint halsband med ett hjärta på. Jag blev helt kär i ett halsband med en Babushka på, från Baglady. Ingen bra bild men.. Jag är lite besatt av ryska dockor, haha! Har varit den enda sen jag var liten och fick leka med en sån hemma hos en kompis :) Jag tycker det är så facinerande att dom kan göra dom så pyttepytte små och fina!

Inga kommentarer: