17 februari 2008

Schlager i mitt hjärta

Ojoj, vad dålig jag har varit på att uppdatera dom senaste dagarna. Vissa dagar blir det massa inlägg o andra inga alls. Sorry!

Jag sitter och lyssnar på Unchained Melody. Har precis ätit lite mat och funderar på att hoppa in i duschen. Mår faktiskt helt sjukt bra idag, och det känns ju skönt :) Var uppe klockan 10 i morse för att titta på Stina och Bella på Nyhetsmorgon. Cissi sov här och Lindha kom och åt frukost med oss, så tittade vi på bloggerskorna tillsammans. http://tv4.se/klipp/277327.html

Igår var vi hemma hos Kim och kikade på Melodifestivalen! Var riktigt nöjd med resultatet. Synd såklart att Lasse Lindh åkte ut, men han kanske inte har den rätta schlagerstilen. Sanna Nielsen var grym (jobbigt att säga det, jag har ju haft lite svårt för henne av någon anledning), så jag får väl tänka om :) Killarna i röda byxor var väl bra..måste lyssna in mig lite på dom innan jag diggar dom helt. Skönast av ALLT var väl iallafall att Carola inte gick vidare direkt till finalen, hon kan behöva komma ner lite på jorden. Synd däremot att Andreas också fick lida för det :/


Inga kommentarer: