2 februari 2008

Reflex


Haha, den här bloggen förvandlades plötsligt till Malins fanclub, efter alla bildspel jag la ut med bilder på mig själv ;)

Idag kom pappa hem ifrån Etiopien :) Mamma har lagat köttgryta som vi har ätit och snart ska vi fika. Efter maten har hela familjen har legat på vardagsrumsgolvet och gjort reflexövningar. Haha! Vissa reflexer sitter kvar från när man är bäbis och dom håller min lillebror på o tränar bort :) Vi stöttar genom att göra detsamma!
______________________________________________
Asså jag hoppas verkligen inte att ni är lika dåligt uppdaterade som mig, för i såfall har ni också missat Eva Nazemson när hon spyr i direktsänding. http://www.youtube.com/watch?v=og31mk_x53I Stackars människa, men faan vad bra hon gör det :)

1 kommentar:

Resistansen sa...

Men Malin, seriously! Mensvärk kom ju ut i somras ngn gång och alla pratade om det. You are waaaaaay behind ;)