16 mars 2008

Det var väl det jag visste!


Nu erkänner dom äntligen :) Fast jag vetat om det så länge! Haha! Amanda och Daniel ett par! Åhhh, så söta dom är! Vilket jäkla par asså.. synd att hon tog Daniel från mig men.. ;) Jag har ju Philipe :D

Idag har jag jobbat på KT. Det har gått bra och jag kände mig rätt trevlig faktiskt. Haha! Nej, men alltså vissa dagar går jag bara runt och är arg och typ stör mig på folk som äter upp chokladbiten, som ska vara till kaffet, fast dom inte dricker kaffe, o sånna töntiga saker. Men så var jag inte idag. Idag var jag trevlig och glad, till och med mot dom som var dryga och tjatiga.

Tjejerna satte snurr på min hjärna idag, haha! Jag fattar inte!

Ska ni till Gotland eller?
Neej, men Lindhas dvd funkar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah!!!! allt suger, men heeeey min DVD funkar ju :D

retzina sa...

jaa, det är ju faktiskt det som räknas ;) hahaha!