17 mars 2008

Färgvecka


Eftersom jag har så mycket tid den här veckan ska jag vara med på Temaveckan -Färg! som Tankebubblor har på sin blogg :) En färgglad påskvecka alltså, och ni känner väl igen skärtorsdagen? Det går ut på att lägga upp en bild varje dag med färgen för dagen :) Ni är väl med och leker? Hihi!

Blå måndag
Vit tisdag
Grön onsdag
Rosa torsdag
Svart fredag
Gul lördag
Idag har jag varit i Köping på arbetsförmedlingen. Det är skrattretande hur deprimerade alla ser ut där :) Haha, jag med skulle jag tro, eftersom jag inte hade sovit mer än några timmar och inte ätit något! Känner mig lite ur form, efter helgens jobbande! Det är lite psykiskt påfrestande att jobba när alla andra är lediga, och tvärtom!
Har glömt bort o berätta att jag döpt mina fiskar nu! Pärlan och Hajen heter dom :) Och så Sugis förstås! Tack för namnförslagen ;)
________________________________________
Veckans första bild blir på den blå liljan (?) som står i köksfönstret. Den har mamma fått av pappa :) Jag gillar den som tusan! Mats Jonasson glasdesign!

2 kommentarer:

Resistansen sa...

YES! Hajen!! Kungligt!

retzina sa...

Hihi, jag kunde inte motstå Hajen! Det passar ju super :) Den andra fisken med lite vitt på nosen blev Pärlan!