3 mars 2008

Egogirl

Igår läste jag ut Egogirl av Caroline Gynning. Vad imponerad jag blir av den människan! Vilket liv, vilken människa! Om man ens hade varit med om hälften av det som hon har varit med om! Galet!

Imorse vaknade jag av att jag var helt svettig o hostig. Var tvungen att ringa till jobbet o säga att jag inte kunde jobba. Kunde fan inte ens röra mig ur sängen. När Martin kom hem från skolan vid halv fyra bad jag om en huvudvärkstablett och ett glas vatten. Efter det kunde jag iallafall ta mig ut ur mitt rum :) Men det ekar i mitt huvud eftersom jag har lock i båda öronen. Suck! Jag måste bara bli frisk till på fredag!



Jag kanske talar till mig själv när jag säger att man
borde stanna upp ibland och se
För man lär sig ingenting på att blunda för sitt liv
Och att springa runt och låtsas att man ler

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh gumman, du måste verkligen bli frisk tills på fredag!!!