2 mars 2008

Haaallååå!

Haaallå, immunförsvaret, vart tog du vägen?!

Jag har varit på Apoteket idag och inhandlat diverse nödvändigheter. 472 kronor gick kalaset på! Men nu har jag Selen, som stöttar immunförsvaret, Hemofer, för mitt dåliga blodvärde, Creon, till min störda mage, Oleum Basileum, en inandningsånga mot förkylning och så Ipren också. Så nu ska jag klara mig igenom både förkylning (innan fredag!!) och Hollandsresa :)

Har också köpt ett nytt linne, ett par nya byxor, en hårinpackning och ett par nya glajer! Haha, var nära att köpa en bikini också, men jag höll mig. Har ju redan sex stycken så jag kanske inte är i jääättebehov av en. Speciellt inte just nu...

I morgon jobbar jag kväll, likadant på tisdag och på onsdag jobbar jag också, fast jag vet inte hur. På torsdag ska jag bli sminkad på Make Up Store och utnyttja presentkortet som jag fick av syskonen Cole i födelsedagspresent :D Det kommer bli super!!

Ikväll har jag varit med tjejerna. Vi tittade på Melodifestivalen i repris och Cissis hår fick en extreme makeover :) Mimmi klippte och Lindha färgade! Jag var apnervös, men det blev superbra :) You go girls!


Nu ska jag lägga mig o läsa Egogirl somjag har fått låna av Lindha! Godnattpuss

Inga kommentarer: