31 mars 2008

Hallå?


Haallååå! Vad har hänt med alla bloggerskor? Varken Stina Lee, Kenza, Engla, Kelly eller Blondinbella har uppdaterat sin blogg sen i lördags! Skämtar dom med mig? Har dom ett liv!? Haha :)

Sen måste jag få skriva en grej som jag stör mig på; Människor som måste vara anti bara för att alla andra diggar. Exempel Björn Gustafsson, hela Sveriges gullegris. Men visst faaan finns det några jävlar som absolut måste tycka illa o honom. Varför? Joo, för att alla andra tycker om honom. Inget annat. I smyg är dom hans största och avundsjukaste fans. Jag blir så trött. Vad glad för killens framgång istället!


3 kommentarer:

matilda sa...

jag håller med.. :) jag älskar honom så mycket att jag hatar honom, är det okej ?? hahah. pussiss!

Anonym sa...

anledningen till att vi på blogg.se inte kunnat uppdatera sedan lördag är för att hela blogg.se samt webblogg.se ligger nere. de ska byta plattform. beräknas vara klart idag :)

Anonym sa...

älskling, din klocka på bloggen går jätte fel :)