1 april 2008

Uppförsbacke

Nu så! Nu har jag ställt in min klocka rätt :) Det tog ett jäkla tag att hitta inställningen! Men nu är det fixat.
Jag ska snart gå o lägga mig. Har precis kommit hem från jobbet. Har haft på min mina nya fina sommarskor. Det var inte så bra.. jag har ont i hela fötterna! Men nu kan man iallafall säga att dom är ingådda ;) Jag känner mig nästan lika bra som Sally idag faktiskt!


"Ännu en dag i paradiset. Man vaknar med blodsockret nere vid fotknölarna och vill aldrig lämna sängen. Men hur skulle det se ut om jag, Sally Santesson, uteblev från vardagslunken? Lite gråare, lite futtigare. Hur skulle världen se ut om alla människor lyckades hela tiden? Utan sådana som mig skulle världen inte gå framåt. Jag bjuder på det här så den grå massan slipper göra mina hjältemodiga misstag. Det gäller att fortsätta kampen mot bakåtsträvarna. Och som vi alla vet... Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke."

Inga kommentarer: