11 mars 2008

Jossangull

Det har verkligen varit helt underbart att få vara nere hos Jossan med tjejerna. Vi har haft hysteriskt roligt :) Pratat, skrattat, gråtit, myst, ätit, vart ute på krogen, fikat, kollat på Jossan och massa mer! En hel del roliga citat har hunnits med också! Kan börja med det som blev rubriken på första inlägget efter resan. "Sluta, vafan, du är underbar!" Haha! Det var andra kvällen på krogen, efter att alla killar sagt hur sexigt svenska språket var och tvingat oss att lära dom lite, och till och med erbjudit oss att betala för att prata det, haha! Dom kunde redan knäckebröd och knulla så det första vi lärde dom var "vafaaan", sen fortsatte det bara utför ;) När vi står vid utgången kommer en kille iallafall fram till mig, jag säger typ hej, han tänker efter, och säger "Sluta, vafan, du är underbar". Hahaha, vad jag skrattade :) Det skulle man behöva höra lite oftare!
Min avslutningsfras den kvällen blev trots allt "Jag vill hem, jag vill ha mitt äpple". Ibland undrar man hur man tänker när man är full ;)
Kvällen innan var Mimmi och jag drottningar i baren. Vi lurade alla grabbar att Mimmi medverkat i Idol-Sverige, och kommit tvåa :) Det blev plenty of drinks, och autografer både här och där kan jag säga, haha! Strax senare kom en tjej fram till mig och sa "my friend over there wonder if he can kiss you". Undrar om det berodde på statusen hos min idolvän Minnie Mouse, eller om han möjligen ville ha mig för mig, hahaha! Under tiden som vi hängde i baren gjorde våra vänner succé på dansgolvet. Dom fick kommentarer som "Stay on the stage, the girls down there hate you" och "The girl over there likes you, she's a lesbian". Det fanns vissa skillnader mellan holländarna och oss, skulle man väl kunna säga :)
Kan inte tänka mig en bättre helg! Men som jag sa till Ida igår; det är jobbigt o ha så roligt för man märker hur tråkigt man har när man inte har roligt. Var jättejobbigt att lämna Jossan på flygplatsen. Tårarna rann ner för allas kinder :'/

Nu är det vardag som gäller ett tag.. tur att man står på listan!




So you can call the police
I'm sorry 'bout my manners, but you see,
I'm a bit drunk as you can see
I bet you would like to undress me

7 kommentarer:

matilda sa...

weeeeeiiiii :)

retzina sa...

hihihi! sjysst bild jag snodde va? :)

matilda sa...

hur kunde du sno den??? fattar fan inte, går ju aldrig å kopiera för mig...... va va va, ditt jävla datasnille. :)

retzina sa...

hahaha jag har övernaturliga krafter :D wiiiiiiiiihooooo!

Anonym sa...

hallå kan vi åka tillbaka idag eller, ja har grejjat lite jobb åt oss ;)

retzina sa...

hahah jaaa förfan! jag är på:D vad ska vi jobba med??

Anonym sa...

Rob sa att vi fick jobba åt honom, ingen aning om vad han vill att vi ska göra men ja är säker på att han skull ebli nöjd ;)