13 mars 2008

Dripp dropp

Regnet det bara öser ner..



Snart kommer tjejerna hit, men jag tänkte försöka hinna med ett inlägg innan dom plingar på dörren! :)
Idag har jag jobbat och slitit.. astrisst när det är sånt här väder och man måste springa mellan konferenserna :/ Men det har gått bra! Jobbade med Linda och då är det alltid ett jävla drag :)
Efter jobbet åkte jag in till Tuna Park med lillebror och två av hans kompisar. Det blev presenter till två av deras klasskompisar och jag köpte ett sött litet hårspänne med en fjäril på :)
Imorgon är jag ledig, och på lördag och söndag jobbar jag dag.. har jag sagt något annat är det FEL! Hehe, jag har lite dålig koll på mitt schema! :) Så på lördag kväll blir det schlager med Madde och Elin, kanske någon mer?!

Nu måste jag sticka! Ta hand om er! XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

mysig kväll gullis

Anonym sa...

Varsågod för bilden.