14 mars 2008

Hahaha


Åhh, vilken befrielse! :) Jag har racat efter postbilen för att få med mitt brev i tömningen. Och det fick jag. Nu är det klart. Nu har jag gjort allt som står i min makt. Nu ligger det i någon annans händer. Och jag är grymt lättad!

Tittade precis på debatten som gick på SVT igår med bland andra Ebba von Sydow, Isabella Löwengrip, Fredrick Federley, Maria Wetterstrand och Tobias Persson. Lite lam debatt. Störde mig massa på Tobias Persson och lite på Blondinbella och Maria Wetterstrand också. Dom hade helt olika åsikter, men det var liksom inte åsikterna jag blev irriterad på utan snarare deras sätt att framföra dem. Jag blir galen av folk som debatterar som Tobias Persson. Jag kan bara inte hålla med en människa som låter så jävla förbannad när den argumenterar. Och att han hade rätt taskiga argument hjälpte honom väl inte direkt. Maria låter lika trälig som vanligt. Depp liksom.. man blir typ helt down av att lyssna på henne.. världen går bara utför o bla bla bla! Hon har rätt i jättemycket hon säger, men jag har jättesvårt att ta till mig det från henne. Blondinbella går liksom lite upp i falsett och låter nervös när hon pratar.. hon är helt okej, men har inte världens skönaste röst ur tv-perspektiv.
Faaan vad jag klagar. Jag skulle nog inte gjort det så mycket bättre själv! Haha! Förlåt! Nu ska jag dra mig!
_______________________________________
Jag förstår att du är avundsjuk på den magnifikt fina bilden på mig och mina två genier till vänner ;) Men misströsta ej; din tid kommer också att komma! :D

Inga kommentarer: