23 mars 2008

Malins fiskar; istället för Pavlovs hundar


Det finns dom som säger att guldfiskar har dåligt IQ. Men då har dom inte sett mina guldfiskar! Jag brukar knacka i glaset på akvariet varje gång dom ska få mat. Och det har dom lärt sig, så när jag knackar i glaset så simmar dom upp mot ytan :) Sen får dom mat, mina små gullisar! Smarta va?

Vilken påskhelg! I fredags var jag hos Fia, med Melissa och Annemie :) Vi firade Fia och fick prova en massa drinkar som hon gjorde åt oss! Jättemysigt att träffa brudarna o snacka lite skit! Jag hade fått äran att köpa en present till Fia. Det gjorde jag riktigt bra, haha! Köpte ett halsband, och ett par örhängen som hon redan hade :) Haha, inte nog med att hon redan hade dom.. det var jag som hade köpt dom som hon redan hade, hahaha! Jag är så jävla skicklig :)

Igår kväll hade vi förfest hos Mimmi och födelsedagsbarnet Jocke. Sen drog vi ut på krogen :) Lotus blev det, fast vi bestämt oss för Harrys, haha! Men jag var glad för det, för där kom jag ju garanterat in! Väl inne var jag borttappad i typ 30 minuter och gick runt och letade efter någon som jag kände, haha! Gissa var jag hittade mina vänner? Haha -rätt! På scenen såklart! ;) Men det var en riktigt kul kväll att vara ute på.. jag träffade alla möjliga och omöjliga människor. Massa gamla vänner och hur många kungsörare som helst! (haha, nu lät det som om dom inte är mina vänner :P) Fick höra att jag hade världens vackraste leende.. smickrande :D

Idag mår jag lite mindre bra. Har varit och ätit pizza med tjejerna på Maistro. Mina inlägg i den heta debatten var typ "oj" lite då o då :) låtsas att jag hör/lyssnar på vad dom säger :P Cissi har visst börjat snusa, hehe! Eller?

Nej nu kanske jag ska rycka upp mig o gå ut i solen! Ta hand om er! pusspuss

Inga kommentarer: