6 mars 2008

View from the top

Idag har jag blivit sminkad på Make Up Store :) Resultatet blev bra och jag jättenöjd med produkterna som jag köpte! :) Weehooo!

Efter att jag blivit sminkad så gick jag runt lite i Tuna Park och bestämde jag mig för att låta två nya guldfiskar flytta in i bubblan tillsammans med Sugis och plastsköldpaddan. Så nu bor dom där alla fyra :) Dom är så söta!
Namnförslag någon? Kön är obestämbart så det är bara att hitta på vad fan som helst ;)

Resten av eftermiddagen har jag försökt börja packa lite. Är assvårt eftersom jag inte riktigt vet vad vi ska göra :) Men det mesta ligger i tvätten, så än så länge har bara två tröjor fått krypa ner i väskan! Har iallafall bunkrat upp med frukt, tidningar och lite godis så jag ska klara flygresan, hehe! Kommer nog gå i ett tjillivipp i jämförelse med resan till USA :)

2 kommentarer:

Resistansen sa...

Vart ska du?
Ett namnförslag: Hajen

Anonym sa...

ja vil lockså ha blå text när jag skriiiiver