5 mars 2008

Zzzzzzz

Holy macarony! Vet ni vad som har hänt? Jag har fått igång min gamla mobiltelefon. Alltså den som jag.. (oooops, nu måste jag ju berätta vad som hände med den också) tappade i toaletten. Inga närmare detaljer, men nu fungerar den iallafall. Skärmen blir dessvärre svart lite då och då och jag har inte fått några sms på den. (vet dock inte om funktionen har försvunnit eller om jag inte fått något sms på flera månader men.. ;)

Idag har jag varit i Västerås med mami. Hon har fått världens roligaste grej, haha! En snarkmätare :D Vi höll på att skratta ihjäl oss inne på lasarettet när den trevliga kvinnan skulle berätta hur mamma skulle använda den! Jag tänkte ta en bild, men tyvärr jobbade jag när hon gick och la sig och jag får absolut inte väcka henne nu och ta kort. Jag är ledsen! ;) Men hur rolig snarkapparaten än var så fanns det något som var ännu roligare. Det var att kvinnan verkade tro att mamma hade med mig för att hon var rädd (typ för att gå själv till sjukhuset eller något). Haha, vilket inte alls var fallet. Så kvinnan var jättesnäll och försiktig och lugn och noga så att mamma inte skulle tycka att det var jobbigt. Hon visste ju inte att jag var bara med för att jag ville gå på stan. Men efter mammas och min skrattattack verkade hon inse att jag inte var med mamma för att hon var rädd utan för att jag ville shoppa :D

Inga kommentarer: