19 mars 2008

Vår

Våren är kärlekens årstid! :) Nu har Måns och Marie hittat varandra också! Nästan lika söta som Amanda och Daniel, huh?

Idag har jag varit och solat på badhuset. Det var skönt :) Fick typ 1 miljon fränkar över hela ansiktet, haha! Måste sola lite mer intensivt nu känner jag.. jag hatar att vara en mjölhög! ;) I sommar vill jag vara brun och snygg. Men det lär ju inte hända och jag inte tar tag i mig själv. Måste verkligen sätta igång med någon slags träning. Jag har många bortförklaringar! Men vafaaan, det känns liksom inte som om det finns någon träning som passar mig. Och dessutom känns hela mitt liv lite svävande just nu. Jag vet inte ens vad jag gör i sommar liksom... och verkligen inte vad jag gör i höst! Jag mår lite dåligt över det. Jag vill börja plugga nu!

Sådärja, då har jag skrivit att jag vill börja plugga, vilket betyder att jag måste ta tag i letandet av en vettig linje/skola. Damn! Risken är ju ganska stor att jag inte kommer in där jag vill och då MÅSTE jag ha ett alternativ. Antingen något annat att plugga, eller ett jääävligt bra resultat på högskoleprovet så att jag kommer in där jag vill. Det finns ändå rätt många jobb jag kan tänka mig, men jag kan liksom inte bestämma mig. Om någon bara kunde tala om det för mig...

Det jobbiga är liksom att jag måste bestämma mig typ nu.. eller jag har väl knappt en månad på mig.. Det handlar om resten av mitt liv (?!) Hjälp!

Tänk om jag kunde få vara rik och snygg och lycklig som Marie i stället! Suck!

4 kommentarer:

Anonym sa...

gumman, de löser sig!! vi tar en brainstorming kväll :)

matilda sa...

men malin du är redan snygg, å en vacker dag så vinner du fett med stålar :) sök sommarjobb på tuna park NU! det är en bra start så har du tid att tänka på hösten. alla butiker behöver nån slags hjälp. å ett seviceyrke passar dig ju perfekt! :)

Resistansen sa...

Ähh tagga ned va, inte hela livet väl. Vi är fortfarande unga! Jag tror på att testa jobbet först innan man utbildar sig till något istället för tvärtom!
Puss på dig

Resistansen sa...

Det är alltid bättre att deppa ihop än att deppa ensam. Klart det ordnar sig. Puss puss