20 mars 2008

Skärtorsdag

Idag är det skärtorsdag och jag har tagit på mig ett rosa linne och min rosa sjal! :) Den skära blomman på bilden är en Mårbacka pelargon som står i vårt köksfönster! Bakom den skymtar ni pelargonfönsterplasten som jag skrivit om tidigare!

Vaknade redan vid sju imorse av ett sms ifrån Idol Mimmi. Budskapet var typ "Skynda dig till systemet, det kanske är stängt resten av helgen" Haha! Vad jag skrattade när jag läste det :) Typ som att det första man tänker på när man vaknar klockan sju på morgonen är att man måste till systemet och handla inför påskhelgen :) Fast jag ska inte förneka att det var ett bra tips! Nu har jag varit på systemet och inhandlat diverse rusningsdrycker ;) Tack Mimmi Mus!

Sen somnade jag om en stund och nästa gång jag vaknade var det med ett ryck. Jag drömde världens verkligaste dröm om att Joline var gravid. Hon hade en liten kula på magen och jag fick känna på den o sen började jag gråta :) Haha! Var tvungen o ringa henne direkt o fråga om det var sant.. men det var det inte! Hon lovade att hon skulle tala om för mig när det var så och så skulle jag få känna på magen o gråta en skvätt! Puuuh! Skönt, då behöver jag inte oroa mig för det! :)

Förlåt för deppinlägget igår! :) Tack för att ni är världens bästa vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah mmm jag vaknade också klockan sju, var visst ett mass sms, men morgontrötta jag skrattade inte ;) hihi puss