23 april 2008

Fräsch

Imorgon börjar jag jobba klockan 17.00. Jag har mycket att uträtta innan det. Jag ska tvätta, sola, gå till arbetsförmedlingen, posta ett brev, ringa min arbetsgivare för sommaren, försöka städa upp den röran som jag har åstadkommit i mitt rum, sortera upp sminkbordet och garderoben, vattna mina halvdöda växter, duscha, sminka mig och gå till jobbet.


Största projektet är nog... hmmm... jag skulle säga - städa i mitt rum! Fyfan så det ser ut här alltså! Jag är inte alls nöjd! Men förhoppningsvis så bygger pappa ihop min garderob, som jag köpte på IKEA i måndags, i morgon så jag kan börja sortera in grejerna där på torsdag.

Jag skulle egentligen behöva åka in till stan också så att jag är förberedd på London resan. Typ lite nya kläder och annat välbehövligt. Jag är så himla sugen på att köpa en ny resväska. En Samsonite i någon fin färg. Ska fundera lite på det :)

Måste bara berätta att det bränner under mina fötter. När jag sätter ner dom mot lakanet (jag ligger i sängen) så blir det alldelles skollhet och jag måste flytta på dom var 30:e sekund. Är inte det lite konstigt?

Nu måste jag sova så jag inte sover bort morgondagen! Ha det fint! pusspuss

Inga kommentarer: