23 april 2008

Det går bra nu


Mina projekt för dagen går bra! :) Jag har redan hunnit tvätta och städa upp i mitt rum. Solningen gick tyvärr inte att genomföra eftersom allt vatten i badhusets pool har läckt ut så de måste stänga! Och jag vägrar att sola någon annan stans än där! Haha!

Jag har förhandlat upp min lön med 6 kronor i timmen via telefon :) Det är ganska bra gjort tycker jag! Haha, kan det betyda att jag har varit lite underbetald den senaste tiden? Har inte hunnit ringa till min sommarjobbs arbetsgivare.. men jag tänkte göra det nu. Sen ska jag duscha, fixa iordning mig och ta bilen till arbetsförmedlingen så att de kan hjälpa mig med alla papper som måste in! Vidare in till TunaPark för att shoppa lite, innan jag börjar jobba :D

Nu måste jag snabba på!! Ta hand om er! Ni är bäst!
______________________________________
Bilden på mina fotokåta vänner var ett måste den här veckan ;) Haha! Love you guys!

1 kommentar:

Anonym sa...

söööt du är älskling :) ska vi kolla gossip imorn? :) looove