27 april 2008

Älska

Vilken kväll det var igår :) Fyfan vad roligt man kan ha! Jag är helt sjukt nöjd med min kväll! Det jag funderar på idag är vad faan jag har gjort för att få så ont i ryggen och varför jag har tappat rösten, haha! Vi festade hemma hos Sandra och Ante och grattade Sandra som fyller år idag :) Sen blev det krogen. Jag är helt amazed över hur gulliga, söta, underbara vänner jag har! Det finns inga som er! Jag träffade hur mycket folk som helst! Bland annat mina grabbar från "Strängnäs" och mina söta söta lillasyster Anna :) Och ni fattar inte hur glad jag är att jag har mina tjejer. Alla som jag träffade igår.. jag säger bara TACK! :)

Idag borde jag packa.. fast det går rätt segt! Min väska har gått sönder i låset så jag måste typ åka in till TunaPark och reklamera den :/ Jag är ingen hypad packare.. Haha! Får se hur det går :) Ikväll ska jag iallafall träffa tjejerna hemma hos Matilda och säga "Hejdå!". Ska bli helt sjukt kul att komma iväg till London! Jag har inte fattat det än!
Sen är jag borta hela veckan och när jag kommer hem är det heeelg! Wiiie! Då ska jag kolla på tjejerna dansuppvisning.
Håller på o donar med min garderob som pappa har hjälpt mig med! Den är superfin och stor och praktisk. Nu ska jag bara organisera allt efter färg och form (Ja Lindha, jag KAN vara organiserad ;) Haha!
Nu måste jag dra till ICA o köpa mjölk! See you! Kul att så många läser min blogg! Alla är välkomna! Även dom som vägrar ge ut sin egen :P Haha! Ha det fint!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jaa visste väl att du var en organiserad person ;)