27 april 2008

LONDON -here I come!

Nu har jag nästan packat klart! Lite är fortfarande blött efter tvätten, så det får stoppas ner imorgon :) Jag tar tåget till Eskilstuna imorgon 11.43 för att åka vidare med flygbussen mot Skavsta. Väl där ska jag sitta av några timmar innan det blir dags för avfärd med flyg mot London! Jag har pratat med Fia idag och hon kommer förhoppningsvis och möter mig på Liverpool street. Om hon inte måste jobba kväll vill säga, för då måste jag ta mig till hennes lägenhet själv! Hjälp! :) Haha! Jag ska akta mig för Amy Winehouse, som verkar härja fritt i Camden! ;P
Får se vad vi hittar på i veckan. Jag vill se allt som kan ses :) Alla turistattraktioner och alla krogar och alla människor och alla affärer och bussar och ALLT! Haha!

Kommer nog vara lite inaktiv på bloggen under veckan, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, för när jag kommer hem får ni se alla bilder som jag tagit :D

Ha det superb! Kram&puss bomullstuss :)

2 kommentarer:

Lindha sa...

hoppas du får en underbar vecka, kraaaaam :)

Resistansen sa...

Jag är massa avis! Ha en bra vecka! Kram kram och puss