3 april 2008

Someone like me


Idag har jag jobbat. 12-22. Imorgon ska jag också jobba. 8-16! Sen ska jag hem till Cissi en stund på kvällen. Men jag måste hålla mig i kragen, för på lördag ska jag ju upp o göra högskoleprovet.
På söndag ska mamma och jag förmodligen åka till IKEA. Looking forward :D
Jag är lite dum. Jag hade liksom bestämt mig för att den här gången ska jag vara SÅ väl förberedd till högskoleprovet. Jag skulle göra flera gamla prov och läsa igenom Svenska Akademiens ordlista och läsa massa böcker på engelska. Har jag gjort något av det? -Neeej! Så nu är det bara att hoppas på att jag får ett skapligt resultat ändå :) Sist kom jag ju med i tidningen som "De är smartast i din kommun"! Haha, vilket skämt! :)
Nej nu måste jag kolla lite på The Hills innan jag somnar! (När fan ska det komma nya avsnitt av Gossip Girl egentligen?!)

Inga kommentarer: