20 april 2008

Lovely

Jag har fixat lite med Matildas blogg :) Jag tyckte den blev rätt fin! :)


Har inte skrivit så mycket seriöst i helgen. Mest pysslat med annat. Hängt upp gardiner och sånt ;) Idag var typ världens finaste dag! Jag jobbade frukost så Matilda kom upp till Torpet o så åt vi frukost tillsammans. Satt vid fönstret o njöt av det fina vädret :) Åt så mycket vi bara orkade! Sen åkte vi på fotboll. Kungsör vann och vi blev fräkniga om kinderna! Efter det tog jag en snabbsväng in till TunaPark för att titta om jag hittade något. Men det enda jag hittade var en skjorta till jobbet, tråkigt, men välbehövligt! Sen åkte jag hem och åt och sen åkte jag hem till Matilda och umgicks med henne o Lindha o Mimmi o Sandra :) Dom bokade Vårruset i Örebro. Sandra och jag ska vara supportrar ;)

I veckan blir det jobb. Måndag till fredag faktiskt för en gång skull! :) Sen i helgen blir det partyparty! Jag längtar! Sen blir det LONDON :D Wiiiiiiiiiiie! Ska bli galet nice o träffa Fia gullis!

Inga kommentarer: