22 april 2008

Sommar sommar sommar!

Jag vill bara ha MER MER MER :D Haha! Har precis tittat på The Hills, nya avsnittet! Jag orkar inte vänta till nästa vecka! Gaaaah! Jag måste börja fixa iordning mig nu så jag kommer till jobbet i tid. Idag blir det ett lite konstigt pass. 11-21! Men det känns okej. Så länge det är fint väder så är allt okej! Haha, okej, inte allt, men nästan :)

På tordag ska mamma åka till Kreta och pappa till Tyskland. Ensamma hemma blir jag och min lillebror :) Sen ska ju jag åka till London på måndag. Pappa hinner komma hem innan jag åker, men inte mamma!

På fredag ska jag förmodligen (om det blir som jag vill) träffa min underbara extrasyster; Anna :) Jag längtar! Saknar att inte ha henne nextdoors hela sommrarna!! Hon är världens bästa!

På lördag blir det fest med tjejerna :) Grymt kul ska det bli! Älskar att hääänga med dom, haha!

5 kommentarer:

matilda sa...

du själv kan va älskar att hänga med oss :)

Anonym sa...

jag älskar att hänga me diiiig

Resistansen sa...

Vad snygg du är på bilden! :)

Mimmi sa...

Vi älskar att hänga... var som helst, när som helst. Det är underbart att hänga. Men man kan bara hänga om man står på listan, faktiskt. men det gör ju vi! ;) pussis

Mimmi sa...

by the way malin. ta reda på hur jag kan titta på gossip avsnintt 11,12,13... :) pussis