3 april 2008

Plans


Jag vill att ni börjar med att läsa den galna presentation av mig själv som jag plitat ihop såhär under småtimmarna. Den hitter ni till höger, under egobilden på migsjälv.

Nu tänkte jag skriva upp lite grejer som händer innan hösten är här igen :) Haha, pepp!
  • Högskoleprovet 5 april i Eskilstuna
  • London 28 april -2 maj - hälsa på Fia!
  • 3 maj, tjejernas dansuppvisning
  • Mitten på maj - Min älsklings Mikaela kommer hem!
  • Mammas och pappas bröllop
  • Mammas födelsedag 1 juni
  • 6 juni - Annas student & Sveriges nationaldag :)
  • Mitt sommarjobb juni-juli förmodligen
  • Midsommarfest?
  • Gotland 8-13 juli, bo på fängelset med tjejerna!
  • Juli/augusti; Lars Winnerbäcks sommarturné?
  • Augusti; klämma in en till resa? :)
  • Augusti/september; Börja plugga?

_______________________________________

Vad symobliserar sommar bättre än en solros? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar din presentation älskling :)

retzina sa...

hihi, tack babylove ;)