8 maj 2008

Auktion

Idag har vi haft budgivning på mig på jobbet. Thomas bjöd först 50 öre, men när han fick reda på att jag var rätt haj på att diska gick han upp till en krona. Christoffer bjöd över, en hel femma tyckte han att jag var värd... En gäst la sig i och sa att han skulle bjuda 50 000 och om någon bjöd över var han beredd att höja, hahaha! Tidigare under kvällen satt samma gäst i badtunnan och skrek "Maaaalin, kan du komma och baaadaa nu?!". Inte bara en gång utan så många gånger att Linda var tuvngen att gå ut o säga till honom att lugna ner sig lite innan han väckte hela hotellet :) Men hon fick skylla sig själv, för det var hon som marknadsfört mig som singel (billig och villig) hela kvällen och att jag gääärna ville bada. Haha!
Jag äger Christoffer, som blivit min personliga kock. Jag köpte honom av Thomas för 0 kronor :) Ett riktigt kap om ni frågar mig!
Förlåt, jag ska sluta flumma nu och gå och lägga mig istället! Och förlåt en gång till för att jag bara skriver om mina jobbarkompisar! :) Men det är ju mest bara dom jag träffar om dagarna! :) Dom är rätt grymma också! Ta hand om er! See you mañana..

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah vad kul ni verkar ha gumman, men ja tycker att du är värd bra mkt mer än 50 000!! love love

Anonym sa...

o du, håret blev superfint! :)

retzina sa...

hihi vilken tur att jag tackade nej till dom 50 000 ;) man vill ju inte säljas på rea direkt! haha! pusssssssss heting