9 maj 2008

Grillat

Har träffat mina hjärtegull ikväll som väntade på mig så jag skulle få träffa dom efter jobbet innan dom gick o la sig :) Vad fan skulle jag göra utan er?

Jag är lite bitter över att jag måste jobba kväll imorgon eftersom jag antar att det kommer bli jordens finaste väder, och därmed en perfekt grillkväll ;) Men på lördag ska jag iallafall grilla och vara ute heeeela dagen! Lovely!
Idag har jag jobbat typ elva timmar.. det känns lite i huvudet men mest i fötterna. Skavsår på trampdynorna är inte det bästa :/
Imorgon planerar jag att gå upp tidigt o sola o sen åka in till stan för att shoppa lite. Skulle vilja köpa ett par bruna linser igen för och testa.. var så länge sen sist! Kommer bara ihåg att jag såg ut som en docka ;) Så behöver jag lite sommarkläder också! Hoppas det har kommit in lite nyheter! En nagellack i orange ton står också på handlingslistan. Får se vad jag hittar!
Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon! (Blir bara massa kvällsinlägg den här veckan, haha)

Inga kommentarer: