19 maj 2008

Australien

Inatt drömde jag en aaasjobbigt dröm, haha! Jag skulle åka till Australien med en massa kompisar och vi skulle åka buss till flygplatsen. Alla stod utanför mitt hus och skulle hämta mig när jag kom på att jag inte hade packat min väska. Jag hade bara min handväska med mig, haha!
Mitt försvar var typ att jag trodde att jag packat för att jag hade packat till en annan resa som jag redan varit på. Lite jobbigt! Så jag var iallafall tvungen att riva ner alla mina grejer i väskan. Det var typ sjuukt psykiskt jobbigt för mig som måste ha full koll på vad jag har i väskan och vill tvätta o planera god tid i förväg jämt. Damn! Hehe, men jag kom iallafall med på resan och sen väcktes jag av ett telefonsamtal :) Får väl se om jag får se Austalien imorgon istället :P
Nu ska jag fixa iordning mig o dra in på stan och shoppa ihjäl mina sorger :)
Ta hand om er! pusss

Inga kommentarer: