19 maj 2008

Make up!

Hemma igen! Har hunnit med massor idag :) Varit inne i Eskilstuna och köpt lite kläder och smink! Det blev en vit oversized skjorta och en svart sunsuit, en ögonbryns penna och ny foundation :) Hälsat på min sommarchef och sagt att jag inte kan jobba vecka 34-35. Pratat med Ann på Väster och bestämt att jag ska jobba på Kungsladugården vecka 29. Kanske också fixat jobb till Sandra? :) Beställt nya linser eftersom jag haft dom här lite väl länge redan.
Så här ser sommarveckorna ut med jobb/ledighet;
Vecka 23-27 - Jobb på Munktellmuseet
Vecka 28 - Gotland
Vecka 29 - Jobb på dagis
Vecka 30 - Ledig, fri för vadsomhelst :)
Vecka 31 - Utomlandsresa med la familia
Vecka 32 och framåt - vet inte!
Om en stund ska jag och Matilda och Lindha ta en powerwalk! Jag tror vi alla behöver prata lite :)

1 kommentar:

matilda sa...

MMMMM vilken tur att vi har varandra! :) ses snart!