21 maj 2008

Säng

Sorry att det inte blev något inlägg igår. Jag däckade i min säng direkt när jag kom hem från jobbet och vaknade klockan sju när Lindha ringde och undrade vart jag var, eftersom vi skulle gå på promenad ;) haha!


Idag har jag jobbat mellan 11 och 20. Det har gått bra :) Mina jobbarkompisar är lika galna som vanligt, hehe! Lena sa faktiskt något väldigt gulligt idag. Mina jobbarkompisar hade tillsammans kommit överens om att jag var definitionen på ordet 'snäll' :) Snällt va?
Imorgon jobbar jag dag och likadant på fredag. På lördag jobbar jag däremot kväll. Typiskt! Hade velat göra något roligt! Typ kolla på Eurovision eller gå ut på krogen.. men så blir det inte :/ Vad ska ni göra ihelgen?

pusspuss, nu ska jag jag kolla på tv :)

2 kommentarer:

Resistansen sa...

Du är definitionen av snäll! Min iallafall :)
Kanske ska tipsa alla aspirerande modeller om basket då.

retzina sa...

hihi, vad gullig du är :) jag träffade din mamma på mitt jobb idag! hon var där på något med mälarhälsan! :) hoppas du kommer hem snart! puss