11 maj 2008

Element

I tried to be chill but your so hot that i melted ;)

Älskar Jason Mraz låt bara mer o mer ju mer jag lyssnar på den! Helgen har varit helt underbar. I fredags jobbade jag på Kungsörstorp på kvällen och Christoffer och Niklas och jag satt i solen och njöt av utsikten och lite chokladkaka som var kvar ifrån eftermiddagsfikat.. Snackade om vad vi skulle göra om vi vann 134 miljoner och hur det skulle förändra ens liv. Var riktigt nice att ha lite qualitytime med grabbarna som aldrig hinns med i vanliga fall. Men eftersom gästerna var 2 timmar sena till middagen så hade vi verkligen tid att sätta oss ner en stund i solen :) Jag diggar mina jobbarkompisar!

Lördagen började med en tur ner till Skillinge och fortsatte med grillfest hemma hos Henke och Matilda :) Supermysigt! Alla var in a good mood och vädret kunde inte ha varit bättre :D Senare gick vi vidare hem till Mimmi för lite efterfest. Lovely, men några tårar också...

Idag har jag åkt båt. Fick lite dåligt samvete för inte Lindha (som längtat hur länge som helst) kunde följa med efter som hon skulle hem till sina föräldrar och det bara fick plats fem i båten. Förlåt hjärtat! Men båtturen var iallafall helt underbar och jag hoppas verkligen att det blir flera båtturer i sommar :D

Jag har inte bara åkt båt heller utan också Jockes nya heta röda bil :) Mimmi och Lindha och jag fick äran att ta några varv i Kungsör, hihi! Finaste bilen!

Det har varit en rättså känslomässig helg.. jag har både gråtit och skrattat och känt mig lycklig och lite förvirrad.. vet inte hur jag ska göra med allt...

I'm yours..

1 kommentar:

matilda sa...

varför tårar och vaddå känslomässig helg?!!!! vad har jag missat nu? sånt här gillar jag inte, vill veta!..