12 maj 2008

Röd sommar

(klicka på bilden, för att se den större. blir dålig upplösning när jag lägger den i inlägget. förstår inte varför :/)

Idag har varit et jätteskön dag. Det har varit ganska lugnt på jobbet så jag har hunnit med småpyssel som att vattna blommor, fylla kylar och sopa golv.. i lugn och ro! Det var skönt. Annars är jag ofta så himla stressad på jobbet att jag bara hinner göra det allra viktigaste. Fick till och med beröm av Lena för att vi hunnit med så mycket :) Imorgon jobbar jag mellan 10.00 och 19.00. Rättså bra pass ändå. Passar mig som är morgontrött, men samtidigt inte vill jobba hela natten :) Har börjat cykla till jobbet btw. Det känns bra. Nyttigt! Mamma har sålt bilen och jag insåg att jag varit dum i huvudet som inte börjat cykla tidigare. Nästa måndag får vi vår "nya" bil. Eller den bilen som vi ska ha i ett halvår tills kontraktet går ut för han som haft den innan. Sen får vi en ny bil igen :D

Imorgon på kvällen ska jag träffa Lindha och förhoppningsvis de andra tjejerna med. Behöver lite tjejsnack! Jag vill åka in o kolla på Vårruset på onsdag också :) Vet inte vilka som ska in bara.. Vill inte åka själv ju! Så följer Cissi med hem på onsdag :D Hihi! Och Jossan ska komma hem i helgen.. det börjar likna nått ;)

Jag har precis kommit på den brighta idén att Anna ska ta sitt körkort på intensivkurs här i Kungsör så hon kan spendera lite tid med mig! Och så har jag också kommit fram till att vi kommer att jobba bara några meter ifrån varandra i sommar! :D Det gör hela sommarjobbsgrejen MYCKET lättare ;) Har lite ångest över att jag ska spendera hela juni tillsammans med hundratals traktorintresserade gubbar, haha :D Man kan säga att jag "sticker ut" lite ;)
Nej nu borde jag kanske gå o lägga mig så jag inte försover mig imorgon

2 kommentarer:

matilda sa...

malin???? ska du med imorron???? skicka sms till elin och berätta. samling hos mimmi kl halv 6. om du följer med så följer sandra med.. vore toppen mysigt!

Anonym sa...

wiiie vad bra med intensivkurs och wiie vad bra att vi jobbar såå hääär nära varandra ungefär! :D