13 maj 2008

Typiskt

Har precis kommit hem ifrån jobbet. Sjukt ont i magen o det bara trycker över bröstet. Vet inte riktigt varför det blev så.. kan vara för att jag stressat hela dagen och bara ätit några ostbågar sen halv två kanske. Vet inte! Drygt är det iallafall och jag orkar inte fixa någon mat just nu. Ska kolla klart på The Hills innan jag försöker åtsadkomma något igen. Såg precis att det är säsongsfinal, så det kommer ta ett tag innan jag får se det igen :/ Fast det är iallafall säkert att det kommer en säsong fyra, så det känns ju bra..
_______________________
19.56 - Nu har jag kollat klart på det avsnittet och om jag inte hade ont i magen innan så fick jag det verkligen nu.. vill inte att dom ska vara osams! Och så kommer jag inte få se nya avsnitt förrän i augusti. AUGUSTI liksom :(

Inga kommentarer: