14 maj 2008

Vårruset

Jag blev lite inspirerad av färgerna på Cissis blogg och kom fram till att jag också behövde lite färg. Det är ju faktiskt sommar snart :)

Har försökt få ihop min sommar ikväll. Det är fan inte enkelt alltså. Jag vill kunna ta de tillfällena jag får att sticka iväg någonstans. Och det är inte så lätt att bara sticka om man har lovat bort sig till diverse jobb hela sommaren. :) Jag vet ju att jag ska jobba vecka 23 till vecka 27, sen ska jag åka till Gotland vecka 28. Efter det funderar jag på att tacka ja till vecka 29 och 30 på dagis. Men jag vet verkligen inte hur jag ska göra.. Vill åka till västkusten! Vecka 31 kommer vi förmodligen åka utomlands med familjen. Vill inte missa hela den här sommaren som jag gjorde med den förra! Någon som kan hjälpa mig i mitt val?! :)

Har precis varit inne på sitemeter och kollat att jag har i snitt 41 läsare varje dag. Bara idag har 88 personer varit inne och kikat på min blogg. Cooolt tycker jag :D Men det vore ännu roligare om ni kunde kommentera lite! Snäääälla!

Idag har jag jobbat mellan åtta och halv fem. Mellan halv fem och tio i fem hann jag;
  • Cykla hem från Kungsörtorp
  • Slänga av mig alla kläder
  • Duscha
  • Sätta på mig nya kläder
  • Sminka mig
  • Packa picknick-väskan

Vad jag däremot inte hann under dessa 20 minuter var att sätta på mig strumpor och skor. Haha! Hoppade in i Elins bil barfota och med tusen grejer i händerna ;) Sen åkte vi in till Örebro och tjejerna sprang Vårruset. Inte jag och Sandra och Jocke.. vi tittade på istället! Haha, vi var typ världens bästa supportrar ;) Eller huuuur, tjejer? Hihi

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaa världens bästa verkligen :) haha, du hur får man veta hur många osm vart inne? kan du hjääälpa mig? :) puss gull