23 maj 2008

Kill

Hihi, pratade precis med jordens glädjespridare; Lindha :) Vi ska åka till Västerås imorgon o gå på stan! Patrik med! Jag har stora planer.. måste hitta lite smycken till min klänning till bröllopet (den 31:a maj smäller det) och så vill jag ha massa sommarklänningar och annat fint! Tänkte kika in lite på Klockmaster också och heja på mina gulltjejer. Hoppas dom jobbar allihopa! Vill ha en uppdatering :D Och så kanske kusin Linda jobbar på SOLO? Hoppas hoppas!

Snart ska jag åka iväg och hämta pappa i Eskilstuna.. inte så kul. Men ibland får man ställa upp! Som han och mamma har ställt upp för mig så ;) Har kollat på Kill Bill Vol.2 nyss med mamma. Äcklig tyckte jag, så nu mår jag lite illa. Gav upp när dom grävde ner Uma Thurman i en likkista i jorden. Blä! Men mamma säger att hon måste se den här "delen" (som hon säger eftersom hon är helt övertygad att det är en serie, haha!) eftersom hon såg den första "delen" förra veckan. Hehe, jaja... jag fick iallafall lite ryggmassage undertiden som jag genomled den första halvtimmen på filmen ;)

Nu ska jag bränna en skiva att lyssna på in till stan :) Hoppas ni har en bra fredagskväll! Kram

Inga kommentarer: