24 maj 2008

Schlager

Hej bloggen! Gissa vart jag är! -Stämmer bra det; på jobbet såklart ;P Det känns nästan som om jag är mer här än hemma nuförtiden :) Jag sitter och väntar på att klockan ska bli kvart över tolv så att Eurovision tar slut, för då tror jag också att gästerna går och lägger sig, hehe! Jag som älskar schlager kan alltså inte njuta av Eurovision. Tråkigt! Tänker på hur mysigt det kunde varit ikväll! ;) Men men..
Jag har haft en superfin dag. Lindha, jag och Patrik var i Västerås och jag har shoppat litegrann. Pioner som snittblommor till mamma i morsdagspresent, lite kläder till mig själv och en cool t-shirt med en pickadoll på till lillebror, haha!

Imorgon blir nog en rätt slapp dag. Gratta mamma o sen träffa tjejerna på kvällen hoppas jag :)
Nu ska jag gå och putsa bestick, är ni avundsjuka? ;P pusss

1 kommentar:

matilda sa...

jag vill putsa bestick, min speciallite! :) NOT!