23 juni 2008

Bloggisch

Efter en hel del banning ifrån mina vänner inser jag nu att jag faktiskt måste uppdatera min blogg nu. Men jag vill bara säga att jag har väldigt många bra försvar till varför jag inte gjort det tidigare... just nu glömde jag bort dom bara! Typiskt ;P
Hur som helst. Helgen var något utöver det vanliga! Midsommar blev supermysigt och att det spårar ur runt fem på morgonen får man kanske ta (?!). På lördagen kom tjejerna hem till mig så jag bjöd på lite mat, tända ljus och en helkväll på altanen. Igår kväll var det typ omöjligt att somna eftersom jag lyckats ställa om dygnet totalt under helgen, hehe! Så jag sov typ fyra timmar i natt och det sved lite i ögonen när jag var tvungen att gå upp imorse.
Idag har jag varit ute och promenixat med brudarna, imorgon ska vi se Sex and the city -the movie, på onsdag ska jag till Torpa, torsdag är oplanerad, på fredag kanske till Ågården, lördagen är oplanerad men lugn eftersom jag ska jobba frukost på söndag... Var verkligen inte vad jag ville, men så går det när man har ett stoooort samvete och väääldigt svårt att säga nej!
Måste skynda mig att läsa igenom alla 33 bloggar som jag har på min "favoriter"-lista, innan jag somnar :) Ha det fint! puss&klem

2 kommentarer:

matilda sa...

oj, hann du andas i det här inlägget? :) ses ikväll. :O

Anonym sa...

haha det var lite hetsigt; jaaa!