10 juni 2008

Blåst? Smart?

Hej favvisbloggen :) Idag har det blåst utav bara helvete.. min jobbarkompis har gått runt och öppnat alla fönster&dörrar på jobbet, alla saker har blåst ner/bort/iväg, jag har gått efter honom och stängt fönstrerna&dörrarna. Han har öppnat dom igen, alla saker har blåst ner/bort/iväg och jag har stängt fönstrerna&dörrarna igen (ni fattar!) och så har det hållt på... De andra har sprungit och jagat papper som fladdrat iväg efter att de kommit ut ur skrivaren (först undrade vi vad det var för en osynlig människa som satt vid skrivaren och käkade upp alla papper som vi skrev ut), alternativt plockat torra blomblad över hela köket eller rättat till våra numera flygande mattor ;) En händelserik dag alltså!


Snart ska jag iväg och kika på fotbollsmatchen Jag har tagit reda på att det är Sverige som spelar mot Grekland och jag hoppas att svenskarna tänker ha blågula kläder på sig så att jag inte riskerar att heja på fel lag ;)
______________
Nu förstår vi alla varför vi mår dåligt dagen efter krogen ;) http://metro.se/se/article/2008/06/10/06/5135-57/index.xml

ps. bilder från helgen hittar ni på bilddagboken! ds.


Inga kommentarer: