12 juni 2008

iPhone

Jag ska sova typ närsomhelst! Jag ska bara skriva lite först.. Jag ser slutet på den här arbetsveckan också.. imorgon jobbar jag bara dag och på fredag ska jag vara ute på demofältet och sälja hamburgare till Swecon :) Annorlunda sysselsättning, så det ska bli kul!
Jag läste i Metro här om dagen att iPhonerna ska komma till Sverige ordentligt snart :) Jag ska köpa en! De verkar inte alls vara särskilt dyra! Lovely!

Ihelgen har jag besämt mig för att åka in till stan. Måste verkligen köpa nya kläder! Bara den här veckan har jag slängt tre klädesplagg för att de har gått sönder. Haha! Gått sönder liksom! Hur ofta använder man kläder till dom går sönder? Det är ju helt sjukt :) Stackars mig!
Nu ska jag sovelisova lite :) Ses imorgon! pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stumpan! Klart man ska köpa Iphone, men jag tror det är klokt att vänta på nästa version. Den första är tydligen något galen och fungerar inte som den ska har jag fått höra av tre bekanta nu! :)

retzina sa...

du har nog rätt! :) det brukar krångla lite med den första versionen på det mesta! men jag undrar hur länge man måste vänta!! vill ju ha en typ NU! :D