13 juni 2008

Volvo

Det har gått superbra att jobba idag :) Har varit ute i friska luften hela dagen och det är superskönt! Jag känner mig mycket piggare! Dessutom är det roligt att ha något att göra hela tiden, och en massa gäster att prata med.. har varit lite dött på museet!
Jag har kört Volvos störta lastare, L350 :) Fick gräva lite i en stor stenhög, haha! Det var coolt! Pappa var nöjd över att hans dotter kört en av alla maskiner som han jobbar med.. den tyngsta dessutom :)
Nu ska jag ta en powernap så jag kan umgås med mina favoriter hela kvällen! Har varit så trött på senaste tiden så jag känner att jag varit lite tråkig! Förlåt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Baby! har du kört DEN på bilden?! haha en sån skulle man ha att glida runt med här i stan :) respekt!

retzina sa...

yees i have :D jag tänkte komma med den till sthlm någon dag o hälsa på dig, haha! fixar du parkering? sen kanske vi kan ta en sväng ner på stureplan?!