15 juni 2008

Tack för idag, tack för en underbar, vanlig dag...

Mamma frågade mig nyss om jag hade sökt något jobb till hösten.. Jag svarade att jag nog ska åka till Norge i höst. (Har inte bestämt mig än, men jag tänkte att det var roligare att svara det än typ "nej, jag vet inte vad jag ska göra" ;) ) Mamma blev tyst och pappa började asgarva ;) Det var liksom inte riktigt det svaret dom hade väntat sig, haha!


Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och jobba igen! Riktigt skönt att det är kortvecka! Och i helgen blir det förmodligen midsommar i Halmstad med Lindha, Matilda och Jossan :)
________________________________________________________
bilden kommer från min midsommar på Gotland förra sommaren bland tält, husvagnar och dodgebussar

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dig gumman, du är bäst
<3