16 juni 2008

Strimmor

Det blev dubbla pass idag trots att jag inte planerat det.. men jag kunde inte säga nej när Lena ringde och bönade och bad om att jag skulle komma in tre timmar och hjälpa henne :) Det gick jättebra! Thomas och Christoffer erkände att de gråtit sig till sömns varenda kväll i två och en halv vecka, eftersom de inte fått träffa mig ;) haha!

Innan jobbet var jag ute och gick i spöregnet med Sandra, Elin och Lindha. (Den här veckan är min promenadvecka!) Vi var envisa och kom hem lika blöta som fyra vattenpölar :)

Imorgon jobbar jag som vanligt och på onsdag likaså, på kvällen blir det fotboll på Sportbaren ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! jag vet malin att du alltid finns där! and i love it! :D blir ni kvar ett tag på söndag med? för jag kommer komma med 9 båten så kommer tidigt o åker förbi rydebäck då! :D