17 juni 2008

Vänner

Tidigare idag tänkte jag skriva att "man får dom vänner man förtjänar". Jag har gått runt och tänkt lite på just det under några dagar och jag tänkte att ni också skulle få fundera lite... Men jag väntade med att skriva det för att se hur dagen slutade, så att ingen skulle ta det som en pik. För det var verkligen ingen pik! För det jag ville säga är att jag har dom finaste vännerna på hela jordklotet och jag undrar hur jag kunde ha en sån jävla tur o träffa dem allihopa. Ni är underbara och jag blir tårögd när jag tänker på hur mycket ni ställer upp för mig och hur mycket ni bryr er! Det finns inga vänner som är så bra som er! Jag är så stolt över er och jag är så glad att ni är mina vänner... vad har jag gjort för att förtjäna er?
Tusen tack iallafall!

4 kommentarer:

matilda sa...

hihi! vi är som gjorda för varandra helt enkelt. OM vi är. :)

Lindha sa...

<3

Anonym sa...

Vad har VI gjort för att förtjäna DIG??? :) <3

Anonym sa...

åhh vad ni är bäst!!