1 juni 2008

Weddingring

Lugnet har lagt sig och nästan alla har åkt hem. Dagen igår kunde inte ha blivit bättre! Det var strålande väder, släkt och vänner var samlade och maten var utsökt.. jaa, allt var faktiskt helt perfekt! Som jag har oroat mig! Allt i onödan :) Nu är mina föräldrar äntligen gifta, efter 20 års väntan från min sida ;D Hela min släkt sa att nästa gång är det minsann min tur att bjuda till bröllop! Hehe! Detta trots att jag har många kusiner som är äldre och, till skillnad från mig, faktiskt har pojkvän, haha! :D Och alla, verkligen ALLA, var helt facinerade av min frisyr som Matilda hade fixat :) Tusen tack gumman! Jag är hur nöjd som helst! Kunde inte ha blivit bättre!
Var superkul att träffa alla mina kusiner och alla kusinbarn och alla andra förstås! Jag älskar er!
Nu ska jag gå ner och umgås med de som är kvar! Ta hand om er! puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill se BILDER NUUUU! :)

retzina sa...

hihi har lagt ut några på facebook nu :) kommer mera sen!