16 juli 2008

Himmel och jord

Som ni ser har jag mixtrat lite med designen.. IGEN! ;) Man får inte ha samma design för länge! Tänk om folk skulle tröttna på mig.. hemska tanke! ;)

Skulle ju vara ordentligt med uppdateringar här i bloggen den här veckan.. det har väl gått sådär hittills! Men idag har jag iallafall varit på dagis och jobbat igen. Vi har varit och matat ankorna nere vid ån :) Det gick superbra och jag är typ kär i alla barn redan, hihi. Barn är så roliga och enkla. Det älskar jag!

Pappa och jag är ensamma kvar i huset eftersom mamma och Martin har åkt på någon kryssning av något slag (det där med kryssningar har aldrig varit min grej så jag är inte så ledsen att jag inte är med, hehe). Jag skulle ha behövt göra typ 1000 grejer idag men jag har inte orkat det alls. Däremot har jag haft lite qualitytime med pappa. Vi har pratat om döden. Och livet. Och så har vi pratat om vänskap och relationer. Under tiden som vi gjorde det mumsade vi på lite kladdkaka. Det behövs när man har så djupa samtal.. Jag älskar min pappa! Godnatt!

Inga kommentarer: