17 juli 2008

Puss

Idag har vi haft småstjärnorna på jobbet :) Barnen är så hiiimla söta! Innan dom skulle upp på "scenen" var dom jättekaxiga och alla skulle absolut sjunga.. sen när dom väl stod där blev dom knäpptysta och bara stod och gapade, hihi! Läskigt med alla barn och fröknar som tittar på ;)

Innan jag skulle gå hem fick jag en blöt puss på munnen av en liten kille som stolt berättade att han lärt sig att det heter "puss", för det har mamma sagt, hihi! Han kommer bli en riktig tjejtjusare när han blir stor ;)
Imorgon börjar jag jobba klockan sex och på förmiddagen ska vi gå till åsen och plocka kottar och stenar så att vi kan göra en bondgård :) Sen slutar jag efter lunch! Sköööönt! På kvällen blir det grillning! På lördag ska jag på sommarfest i Torpa med gamla grannarna... ser fram emot det!!

Nu ska jag hem till Matilda en stund.. Ha det fint mina favoriter!!

Inga kommentarer: