20 juli 2008

Mamma mia!

Jahaa, då var det dags att ägna en liten stund åt min egen blogg. Måste börja rensa i mina favoritbloggar så att det inte behöver ta en timme att gå igenom dem varje dag ;) Har ju aldrig någon ork kvar till min egen..

Ihelgen har jag iallafall varit mycket med min familj.. I fredags hade vi grillkväll hemma på vår altan tillsammans med familjen Blomgren och Erixon.. väldigt trevligt :) Jag var lite halvseg eftersom jag haft en jobbig vecka, men jag höll mig uppe rätt sent ändå!
I går var det klassisk sommarfest ute i Torpa, vilket innebär god mat och femkamp tillsammans med gamla grannarna :) I år deltog även det nya paret som flyttat in i mitt gamla hus; Madelene och Jonas. Blev en riktig toppenkväll, precis som sommarfesterna alltid blir! Min största insats under kvällen var 10 poängaren med luftgeväret, den första grenen :) Alla var mäkta imponerade, haha! Resten av kvällen tog jag det piano eftersom jag redan visat vad jag går för, hehehe!

Idag har jag sovit länge och tagit det lugnt. Sen drog mamma och Lollo med mig på bio; Mamma Mia! Riktigt drag i den filmen :) Jag älskar ABBA:s låtar! Var svårt att sitta still i biostolen, haha!

Har bokat resa till Bulgarien också! Hela familjen åker på fredag! Det kommer bli suuuuper! Jag längtar efter sol och värme! (jaa, jag kände att det blev lite väl många utropstecken ;P)

Nu ska jag ta tag i alla räkningar som jag har gömt under laptopen! Ha en trevlig vecka!

Inga kommentarer: