8 juli 2008

Kallis

Idag har mamma och jag varit i Västerås och jag har handlat det sista jag behöver för att överleva på Gotland :) Jag har mått skitkonstigt.. typ varit snurrig i huvudet och haft ont i hela kroppen! Mamma var så söt.. blev alldeles orolig för mig! Vet inte vad det var, men jag tog lite tabletter iallafall och nu har det gått över :)

Var på systemet och köpte fem boxar med vin. Kände mig som världens langare eftersom jag var tvungen att ringa Matilda och fråga vilket rosé hon ville ha, haha! Och sen kom jag knappt därifrån för det var så jävla tungt, plus att det spöregnade, hehe!
När jag kom hem åkte jag till Cissi och färgade blonda slingor i hennes hår. Det blev superfint!

Har försökt packa lite nu.. bara grejer, inga kläder än så länge. Tar kläderna imorgon! Ska till Köping halv tolv och solduscha :) Sen kommer min kusin och lämnar sina katter som ska bo hos oss den här veckan efter som matte och husse ska åka till Norge.
Imorgon ska vi tjejer ses vid sju-halv åtta för att packa in alla grejer i bilarna. Sen bär det av mot Nynäshamn och Visby! See you there!
_____________________________________________

Tell me how I'm supposed to breathe with no air?

4 kommentarer:

matilda sa...

tack malin för att du åkte till systemet! guld värt. :)

Anonym sa...

haha det är lungt! var ganska komiskt alltihopa :)

Anonym sa...

Maaaalin! Hoppas du har / har haft kul på Gotland. Vet du vad jag vill? Att du ska fixa min blogg så fin som du gjort alla andras. (typ matildas) Jag vill jag vill jag vill! Saknar dig! puss

retzina sa...

det kan jag absolut göra gumman :) bara du ger mig en bild (om du vill ha det såklart) och säger ungfär hur du vil, att den ska se ut :D saknar diig! pusss